Wszystko jako usługa

„Wszystko jako usługa” (ang. „Everything as a Service”) to innowacyjne podejście do zarządzania w przedsiębiorstwie. Zarządzanie usługami nie jest już domeną tylko i wyłącznie obszarów IT, ale może być z powodzeniem stosowane w całej organizacji, w obszarach biznesowych – w działach HR, obsługi klienta, działach bezpieczeństwa, marketingu czy w obszarach administracyjnych.

Takie podejście wymaga wsparcia profesjonalnego rozwiązania klasy Enterprise Service Management (ESM) – w modelu „on-premise” – jeden z najlepszych systemów dostępnych na rynku – CA Service Management. Dla rozwiązań chmurowych proponujemy rozwiązanie światowego lidera systemów w tej klasie – system ServiceNow.

 

ESM

 

W obszarze HR profesjonalne rozwiązanie ESM pozwoli na:

  • Automatyzację procesów w obszarze HR (m.in. „onboarding” nowego pracownika, „obiegówka” )
  • Udostępnienie dedykowanego portalu obsługi pracownika
  • Budowę i zarządzanie wiedzą udostępnioną pracownikom organizacji
  • Zarządzanie wnioskami urlopowymi
  • Zarządzanie wnioskami płacowymi i wnioskami dot. US
  • Udostępnienie usług HR w ramach jednego centralnego systemu zarządzania usługami w przedsiębiorstwie

W obszarze Administracji profesjonalne rozwiązanie ESM pozwoli na:

  • Automatyzację procesów w obszarze Administracji
  • Udostępnienie dedykowanego portalu obsługi zgłoszeń administracyjnych
  • Budowę i zarządzanie wiedzą dot. zgłoszeń administracyjnych
  • Zarządzanie wnioskami zakupowymi
  • Zarządzanie zgłoszeniami i wnioskami dot. wyposażenia organizacji
  • Udostępnienie usług Administracyjnych w ramach jednego centralnego systemu zarządzania usługami w przedsiębiorstwie
 

W obszarze Obsługa klienta profesjonalne rozwiązanie ESM pozwoli na:

  • Automatyzację procesów obsługi zgłoszeń
  • Skrócenie czasu realizacji zgłoszeń od klientów
  • Budowę i zarządzanie bazą wiedzy, niezbędnej do efektywnej realizacji zgłoszeń
  • Definiowanie, obsługę i rozliczanie umów z klientami i kontrahentami
  • Rozliczanie finansowe usług
  • Udostępnienie usług Obsługi klienta w ramach jednego centralnego systemu zarządzania usługami w przedsiębiorstwie

W obszarze Bezpieczeństwa profesjonalne rozwiązanie ESM pozwoli na:

  • Automatyzację procesów obsługi zgłoszeń dot. bezpieczeństwa
  • Zbudowanie dedykowanej funkcji „ServiceDesk” dla obszaru bezpieczeństwa
  • Budowę i zarządzanie bazą wiedzy, niezbędnej do efektywnej realizacji zgłoszeń
  • Zintegrowanie rozwiązania z systemami zarządzania bezpieczeństwem informacji w celu automatycznego wykrywania zdarzeń niepożądanych i incydentów bezpieczeństwa
  • Integrację z rozwiązaniami zarządzania tożsamością i zarządzania uprawnieniami
 

W pozostałych obszarach biznesowych profesjonalne rozwiązanie ESM pozwoli na:

  • Automatyzację procesów obsługi zgłoszeń
  • Skrócenie czasu realizacji zgłoszeń
  • Budowę i zarządzanie bazą wiedzy, niezbędnej do efektywnej realizacji zgłoszeń
  • Redukcję i optymalizację kosztów poprzez posiadanie jednego spójnego rozwiązania zamiast wielu lokalnych systemów IT
  • Udostępnienie usług dla pozostałych w ramach jednego centralnego systemu zarządzania usługami w przedsiębiorstwie