Zarządzanie usługami IT

Zarządzanie usługami IT wg ITIL® to od wielu lat standard zarządzania obszarami wsparcia w przedsiębiorstwach. Połączenie efektywnych procesów z optymalnymi rozwiązaniami informatycznymi zapewnia wysoką jakość i dostępność usług informatycznych. Niezależnie od tego czy w organizacji funkcjonują proste procesy w obszarze wsparcia czy zaawansowany model usługowo-procesowy niezbędne jest zastosowanie profesjonalnego systemu informatycznego, umożliwiającego efektywne połączenie procesów, technologii oraz zasobów kompetencyjnych. Dla organizacji zainteresowanych rozwiązaniem dostępnym w modelu „on-premise” rekomendujemy jeden z najlepszych systemów dostępnych na rynku – CA Service Management. Dla rozwiązań chmurowych oferujemy rozwiązanie lidera rynku systemów klasy ITSM – system ServiceNow.

 

Service Management

 

Profesjonalne rozwiązania klasy ITSM pozwolą na:

  • Automatyzację procesów obsługi zgłoszeń IT
  • Zarządzanie katalogiem usług IT oraz ich cyklem życia
  • Budowę i zarządzanie bazą zasobów i elementów konfiguracji, niezbędnej do zarządzania cyklem życia zasobów
  • Budowę i zarządzanie bazą wiedzy, niezbędnej do efektywnej realizacji zgłoszeń
  • Definiowanie i obsługę umów SLA
  • Rozliczanie finansowe usług IT
  • Efektywne raportowanie dot. świadczonych usługi IT oraz obszaru wsparcia
  • Integrację z różnorodnymi systemami IT, w celu automatyzacji działań

 

Dodatkowe korzyści:

  • Podniesienie jakości i dostępności świadczonych usług IT
  • Zapewnienie ciągłości działania usług IT
  • Skrócenie czasu realizacji zgłoszeń IT
  • Pomoc w spełnieniu wymagań RODO
  • Optymalizacja kosztów dot. zasobów IT oraz redukcja kosztów związana z niedostępnością usług IT
  • Podniesienie satysfakcji użytkowników końcowych
  • Zwiększenie efektywności działań w obszarach wsparcia