CA Service Desk Manager

CA Service Desk Manager to rozwiązanie klasy IT Service Management (ITSM) dedykowane dla dużych i średnich przedsiębiorstw zainteresowanych adaptacją najlepszych praktyk zarządzania usługami IT wg ITIL. Bogata funkcjonalność rozwiązania wspiera cykl życia usług w organizacji w następujących obszarach:

  • Service Strategy
  • Service Design
  • Service Transition
  • Service Operation
  • Continual Service Improvement

CA Service Management

W skład pakietu CA Service Desk Manager wchodzą moduły funkcjonalne wyróżniające to rozwiązanie w porównaniu do alternatywnych rozwiązań dostępnych na rynku:

  • CA Service Catalog – dedykowany portal samoobsługi dla użytkowników w postaci katalogu usług dostępnych dla pracowników przedsiębiorstwa, umożliwiający obsługę zgłoszeń nie tylko z obszaru IT.
  • CA CMDB – zaawansowana baza elementów konfiguracji (baza CMDB), umożliwiająca przechowywanie dokładnych informacji o elementach konfiguracji wraz z powiazaniami pomiędzy nimi wraz z możliwością wizualizacji modeli usług na różnych poziomach widoczności (np. poziomy usługi biznesowej, usługi technicznej, warstwy aplikacji, warstwy infrastruktury itp.
  • CA Process Automation – zaawansowany moduł do tworzenia procesów w postaci kreatora przebiegu workflow, umożliwiający projektowanie i implementowanie najbardziej zaawansowanych procesów, wykorzystywanych przy obsłudze zgłoszeń, wniosków, zmian, mechanizmach akceptacji czy też wspierających automatyczną realizację zadań i aktywności wykonywanych w ramach przebiegu procesu.
  • CA Configuration Automation – moduł do automatycznej inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania w środowiskach serwerowych , umożliwiający identyfikacje zależności (relacji) pomiędzy elementami konfiguracji infrastruktury informatycznej, wchodzącymi w skład usług świadczonych w przedsiębiorstwie.

Cechy rozwiązania:

  • Nowoczesny interfejs webowy
  • Budowa modułowa
  • Zaawansowany portal obsługi użytkowników
  • Automatyzacja procesów, za pomocą dedykowanego modułu CA Process Automation
  • Automatyczna inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania serwerowego za pomocą dedykowanego modułu CA Configuration Automation
  • Wsparcie rozwiązań mobilnych
  • Integracja z rozwiązaniami powiązanymi takimi jak CA IT Asset Manager, CA Infrastructure Management

Możliwości CA Service Desk Manager w oparciu standard o ITIL® m.in:

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zdarzeniami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie wnioskami
  • Zarządzanie zmianami
  • Zarządzanie wydaniami
  • Zarządzanie poziomem usług
  • Zarządzanie konfiguracją wraz z bazą CMDB
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie katalogiem usług
  • Zarządzanie portfelem usług
  • Zarządzanie dostępnością
  • Zarządzanie pojemnością
  • Zarządzanie ciągłością usług
  • Zarządzanie finansowe usługami IT
CA Service Desk Manager to rozwiązanie, które jako jedne z nielicznych rozwiązań jest certyfikowane na zgodność z ITIL w 15 procesach wg organizacji PinkElephant: PinkVerify

Pobierz