Heat Hybrid IT Service Management

HEAT Software (dawniej FrontRange Solutions) światowy lider oprogramowania systemów klasy IT Service Management jako jeden z nielicznych producentów oprogramowania stworzył rozwiązanie Hybrid Service Management, spójną platformę, z której ogranizacje z całego świata mogą korzystać zarówno w modelu „on-premise” jak i „cloud” w oparciu o tą samą technologię. W zależności od bieżących i przyszłych potrzeb klienci mają wybór – korzystanie z rozwiązania w chmurze („cloud”), w formie klasycznej instalacji w infrastrukturze klienta lub w modelu mieszanym „Hybrid”, z możliwością przeniesienia w przyszłości instalacji „on-premise” do chmury lub odwrotnie!

W skład pakietu Hybrid Service Management wchodzi:

Przełamuj ograniczenia, dobieraj sposób korzystania z rozwiązań Service Management w oparciu o swoje aktualne potrzeby – wybierz rozwiązanie firmy HEAT Software.

Więcej na stronie HEAT Hybrid Service Managemen

Wysoce skalowalne rozwiązanie klasy IT Service Management oparte o najlepsze praktyki ITIL®.

Automatyzacja inwentaryzacji sprzętu IT i oprogramowania oraz zarządzanie ich cyklem życia.