HEAT Service Management

HEAT Client Management to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie do zarządzania sprzętem IT i oprogramowaniem w organizacji.

Heat Client Management

Cechy rozwiązania:

  • Nowoczesny interfejs
  • Automatyzacja procesów, za pomocą wbudowanego kreatora tworzenia „workflow”.
  • Zdalny dostęp do sprzętu użytkowników
  • Nowoczesny moduł raportów i dashboardów
  • Integracja z modułem HEAT Service Management
  • Instalacja „on-premise”, w chmurze lub hybrydowa

Możliwości HEAT Client Management  m.in:

  • Zarządzanie stacjami roboczymi i serwerami (Desktop & Server Management)
  • Automatyczna inwentaryzacja sprzętu IT i oprogramownia (Inventory Managent)
  • Zarządzanie patch’ami, hotfixami i poprawkami oprogramowania (Software Deployment & Patch Management)
  • Zarządzanie wersjami systemów operacyjnych (OS Deployment & Migration)
  • Zarządzanie i automatyzacja konfiguracji sprzętu IT i oprogramowania (System Configuration Automation)
  • Zarządzanie licencjami i optymalizacja posiadanego oprogramowania (License Management)
  • Zarządzanie urządzeniami mobilnymi użytkowników (Mobile Device Management)

Pobierz