HEAT Service Management

HEAT Service Management to wysoce skalowalne rozwiązanie klasy IT Service Management (ITSM) oparte o standard najlepszych praktyk zarządzania usługami IT wg ITIL, wychodzące naprzeciw dynamicznie zmieniającym się wymaganiom klientów i użytkowników.  Dzięki HEAT Service Management można z łatwością zarządzać portfelem i katalogiem usług w organizacji, efektywnie obsługiwać zgłoszenia użytkowników, sprawnie automatyzować przebieg procesów wsparcia IT oraz zarządzać bazą konfiguracji sprzętu.

Heat Service Management

Cechy rozwiązania:

  • Nowoczesny interfejs webowy
  • Budowa modułowa
  • Zaawansowany portal obsługi użytkowników i katalog usług
  • Automatyzacja procesów, za pomocą wbudowanego kreatora tworzenia „workflow”.
  • Nowoczesny moduł raportów i dashboardów
  • Wsparcie rozwiązań mobilnych
  • Integracja z modułem HEAT Client Management
  • Instalacja „on-premise”, w chmurze lub hybrydowa

Możliwości HEAT Service Management w oparciu standard o ITIL® m.in:

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie wnioskami
  • Zarządzanie zmianami
  • Zarządzanie wydaniami
  • Zarządzanie poziomem usług
  • Zarządzanie konfiguracją wraz z bazą CMDB
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie katalogiem usług
  • Zarządzanie portfelem usług

Rozwiązanie certyfikowane na zgodność z ITIL wg organizacji PinkElephant:

PinkVerify

 

Pobierz