IT Service Management

Rozwiązania ServiceNow w obszarze IT Service Management (ITSM) umożliwiają przedsiębiorstwom kompleksowy („end-to-end”) wgląd w procesy oraz infrastrukturę informatyczną poprzez centralne repozytorium danych. Takie podejście pozwala na konsolidację i automatyzację procesów zarządzania usługami zwiększając ich efektywność oraz optymalizować koszty funkcjonowania. 

Cechy rozwiązania:

  • Dedykowana instancja w chmurze
  • Nowoczesny interfejs webowy
  • Zaawansowany portal obsługi użytkowników
  • Prosta i łatwa konfiguracja
  • Automatyzacja procesów za pomocą konfiguratora „drag-and-drop”
  • Wsparcie rozwiązań mobilnych
  • Wbudowana funkcjonalność „Social Media” dla wsparcia procesu Zarządzania wiedzą
  • Jedna platforma do zarządzania usługami – zintegrowana platforma z możliwością korzystania z dodatkowych modułów Service Management, IT Operations Management, IT Business Management, Custom Application Development w tej samej instacji

Możliwości ServiceNow IT Service Management w oparciu standard o ITIL® m.in:

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie wnioskami
  • Zarządzanie zmianami
  • Zarządzanie wydaniami
  • Zarządzanie poziomem usług
  • Zarządzanie konfiguracją wraz z bazą CMDB
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie katalogiem usług
  • Zarządzanie portfelem usług
  • Zarządzanie finansowe usługami IT

Rozwiązanie jest certyfikowane na zgodność z ITIL w 11 procesach wg organizacji PinkElephant:

PinkVerify

 

IT_Service_Management