Zarządzanie usługami IT
Zarządzanie usługami IT wg ITIL® to od wielu lat standard zarządzania obszarami wsparcia w przedsiębiorstwach. Połączenie efektywnych procesów z optymalnymi rozwiązaniami informatycznymi zapewnia wysoką jakość i dostępność usług informatycznych. Niezależnie od tego czy w organizacji funkcjonują proste procesy w obszarze wsparcia czy zaawansowany model usługowo-procesowy niezbędne jest zastosowanie profesjonalnego systemu informatycznego, umożliwiającego efektywne połączenie procesów, technologii oraz zasobów kompetencyjnych. Dla organizacji zainteresowanych rozwiązaniem klasy ITSM rekomendujemy najlepszy system dostępny na rynku – system ServiceNow. Dla klientów zainteresowanych rozwiązaniem dostępnym tylko i wyłącznie w modelu „on-premise” oferujemy system Clarity Service Management.
Profesjonalne rozwiązania klasy ITSM pozwolą na:
- Automatyzację procesów obsługi zgłoszeń IT
- Zarządzanie katalogiem usług IT oraz ich cyklem życia
- Budowę i zarządzanie bazą zasobów i elementów konfiguracji, niezbędnej do zarządzania cyklem życia zasobów
- Budowę i zarządzanie bazą wiedzy, niezbędnej do efektywnej realizacji zgłoszeń
- Definiowanie i obsługę umów SLA
- Rozliczanie finansowe usług IT
- Efektywne raportowanie dot. świadczonych usługi IT oraz obszaru wsparcia
- Integrację z różnorodnymi systemami IT, w celu automatyzacji działań
Dodatkowe korzyści:
- Podniesienie jakości i dostępności świadczonych usług IT
- Zapewnienie ciągłości działania usług IT
- Skrócenie czasu realizacji zgłoszeń IT
- Pomoc w spełnieniu wymagań RODO
- Optymalizacja kosztów dot. zasobów IT oraz redukcja kosztów związana z niedostępnością usług IT
- Podniesienie satysfakcji użytkowników końcowych
- Zwiększenie efektywności działań w obszarach wsparcia
ITIL® jest zerejestrowanym znakiem handlowym należącym do firmy AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.